Papatyaaammm00 inşallah inşallah sağlıkla gelsin bütün bebişlerimiz 🫶🏻♥️ evet Progestan fitil kullandım 1 kutu benden sıvı geliyordu bebeğin suyundan şüphelenip test falan yapıldı ama çok şükür değildi ayaklarıyla rahime baskı yaptığı için sıvı gelmesi normal demişti akıntım sulu geliyordu. Doktorum her ihtimale karşı erken doğumu önlemek için kullandırtmıştı. Günde 1 kere aldım ben 1 ay gibi sürdü zaten