Eses25 Merhaba kızlar sankı elşm ayagım tutmuyor gibi sürekli bi halsizlik sersermlık ve duygu durum bozukluğu nesesız enerjik degilim hep uyumak istiyorm sabahlar ac karnıma sanırım midem bulanıyor prılam kullanıyor ıkı gundr gunde dort tane omu yapıyor anlamadım normalmi. Önerisi olan varmı mide bulantınızı ne geçiriyor hıc bişy yemek istemiyorum. Bnm gibi olan varmı bı tek ben mıyım böyle hayatı bosvermıs bır cocugum daha var uc yasnda oda ilgi bekliyor ama kolumu kaldrcak halim yok gibi
Wafflesgirl Eses25 5 ay çektim kusmayı ben bitek bulantı değşl ve hiçbir şey yiyemedim.. gerçekten yiyemedim aç gezdim. Prilam aşırı uyku yapıyor bende kolumu kaldıramıyordum ve çalışıyordum iş yerinde bile uyuyakalıyordum maalesef..
Aybarssmom_ Ben de öyleydim canım çok normal. Bulantı için sabah uyanır uyanmaz tuzlu çubuk yemeye başlıyordum iyi geliyordu bana, bi kaç kişiden ayvayı sabah aç karnına yemeyi duydum ama bana pek fayda etmedi siz deneyin belki faydası olur
Eses25 Aybarssmom_ ayva elma yıyorumda daha bulandıryo gibi sanki. Kac ay sürecek blmıyorm ama yasam kalitemi bozuyor
Aybarssmom_ Eses25 kaşarlı tostta iyi geliyormuş canım hem beslenmiş olursun geçmiş olsun inşallah çabuk sürede geçer
Melllike Benimde 3gün kötü şekilde mide bulantısı çektim. Prilam kullanıyorum iyi geldi. Ama ne yesem midem ağzımda hissediyorum ama bulantı yok. Genelde dinleniyorum tabi senin bebeğin var dinlenmek zor olur. Allah kolaylık versin .
Eses25 Melllike prilam uyku yaptımıben sürekli halsiz gibiyüm yatakdan kalkıyorm yıne yatmak istiyorm bırde cok nesesızm yaa
Melllike Eses25 halsizlik olmadı. Ama uykuda sanki daha rahat uyuyorum önceye göre. İlk başlarda uykuda sıkıntım vardı şimdi dha iyiyim. Prilam bana iyi geldi🤗