Kızlar, 13+5 haftalığım. İki gün önce kontrole gittim. Doktor ultrasonda bebeğe bakarken, sma testi yaptırdınız mı, kan uyuşmazlığı var mıydı, akraba evliliği var mı gibi sorular sordu, ikili test yaptırmadın ama detaylı yaptır organlarını görelim dedi. Bu sorular benim kafamı bulandırdı. Her doktor soruyor mu normalde bu soruları? Niye sordu ki bana bu soruları. Size de doktorunuz sormuş muydu??