Zelihaklc Kizlar merhaba bugün 29+1. Kontrolüm vardı 1420 gr geldi ve doktor çocuk doğum pozisyonuna dönmüş dedi. Bu haftasında öyle olan var mı acaba aramızda??
Ankara-58 Zelihaklc canım doğum pozisyonu derken baş aşağı bahsetti yoksa kanala doğru mi hareket etmiş dedi
gamzecgr Zelihaklc 28 den beri doğum pozisyonunda benimkiler 31.haftadayim normal merak etmeyin 28 den itibaren dönmeye başlıyorlar daha belki doğuma kadar çok pozisyon değiştirebilirler bile
OziC Zelihaklc Baş geliş demek istemiştir canım yani normal doğum pozisyonuna gelmiş ama kanala daha girmemiştir benim de 28den beri baş geliş 32ye girdim bende ama kanala girmedi daha 2 3 haftaya anca
Zelihaklc Ankara-58 kanal demedi baş aşağı demiştir büyük ihtimalle yani arkadaşım da hamile onunki 34 de baş aşağı almıştı da o yüzden şaşırdım