Nerden başlasam bilemiyorum çok farklı duygular içerisindeyim pazartesi kavuşuyoruz oğlumla inşallah bu zamana kadar sağlıkla geldik çok şükür bugün randevum vardı bebeğimin suyu azmış şuan için yeterli ama bence normal doğumu beklemeyelim dedi doktorum bende sonsuz güveniyorum doktoruma sağlıkla kucağıma alayım da normal sezeryan hiç farketmez bana bu günlere gelmek için neler atlattık minik mucizemle inşallah sağlıkla kucağıma da alırım bebeğimi 🥹🩵 ne hissedeceğimi bilmiyorum dualarınıza ihtiyacım var ilk doğumum olucak ve hiç bi bilgim yok sezeryanla ilgili .
Bebeğimin kilosu herşeyi iyi çok şükür sağlıkla kavuşalım inşallah ❤️