Sabah kahverengi akıntım geldi affedersiniz sümüksü doktora gittim bebeğimin kalp atışları vardı keseden etrafında kanama yok dedi biz bu akintilari düşük tehditi olarak algılarız dedi progestan kullan dinlen dedi yapacağımız birsey yok dedi ve çok çok korkuyorum 😥