Ebrugbyr 16+4 haftalik hamileyim kizlar ve bazi sabahlar ozellikle ellerim ve ayaklarim sis uyaniyorum. Eklemlerimde de agri oluyor ozellikle el parmak eklemleri, diz ve bileklerde. Benzer sikinti yasayan var midir?
sultanssa Ebrugbyr cok erken odem olmussunuz tansiyonuzu kontrol ettirin tuzdan uzak durun daha ilerisi gebelik zehirlenmesi oluyo sanirim . bende kan sulandirici kullaniyorum sirf bu yuzden bol bol dinlenip ayaklarinizi uzatin
Teslimeesma Ebrugbyr benimde 14+0 sağ diz kapagim sabahları o kadar agriyor ki gece boyu yürümüş gibi oluyorum 😞
tugcesakzci Ebrugbyr ödem için çok erken tansiyonunuzu düzenli kontrol ediyor musunuz? Ödem, tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisidir çünkü. Veya şekeriniz olabilir şekerinizi ölçüyor musunuz?
Ebrugbyr @sultanssa tansiyonum normal gorunuyor aslinda ona da bakiyorum araliklarla. Neden boyle oldu anlamadim, asiri tuz tuketmiyorum da aslinda ama bazen disaridan soyluyoruz o yemekler tuzlu oluyor belki o yuzden olabilir.
Ebrugbyr @Teslimeesma benim her ikisi de, siz belki incitmis ya da ters bir hareket yapmis olabilirsiniz.
Kdkdndnenne Ebrugbyr ben masa başı çalıştığım için ayaklarım çok şişiyordu 32 de işi bıraktım ve indi ödemim dinlenmek ve sürekli ayakta kalmamak en doğrusu
Ebrugbyr @tugcesakzci tansiyonum normal 10a 7 civarlarinda seyrediyor. Sekeri de haftaya olcturucem, umarim bir sikinti yoktur. Cok tesekkur ederim🙏🏻🙏🏻haber veririm.
Ebrugbyr Ben de masa basi calisiyorum malesef tum gun bir de uzaktan calisiyorum her gun ayni sekilde otur kalk hareketsizlik oluyor. Yeni yogaya basladim bir de yuzme yapiyorum umarim bu ödem geçer🙏🏻