ezgitrmn96 dün kontrolüm vardı ilk kez sancı cıktı hemsire acıklığa bakabilir dedi doktor bunlar yalancı sancı dedi ben ne zaman doğururum sizce 39+2yim
ezgitrmn96 gencannegizem evet belim cok agrıyo nstde belşme agrı girmişti bide afedersiniz ama sanki vajinam yırtılcakmıs gibi bi acı oluyo o sırada
ezgitrmn96 bu da dün kontrolden gelince az bi süre tuttum ama doguma var sanki daha diyip hevesim kursagımda kaldı bıraktım