minikcivcivim zynpkrhsn1 hadi yaaa o daha zor olur işte. bende özellikle yakın tercih ettim araba ile 5 dk felan sürer sizin ilk mi ? inan bende öyleyim evde 2 yaşında afacan mı afacan bir oğlum var ilk gebeliğime göre çok yoruldum ama buna şükür tatlı heyecanlar şimdi tadını çıkarmak lazım 😍💕
minikcivcivim zynpkrhsn1 oyyyy desene heyecan dorukta🥰🙈 rabbim kolaylık versin canım hiç endişe etme yavrunu kucağına alınca herşey geçiyor 🥰💕
Kebelekk Kızlar genel anestezi olunca bebegi nasıl emzireceksiniz heryeriniz uyuşuş olmuyormu ilk kızımda belden aşagıydı hiç bişey hissetmedm ikincisiyide öle düşünüyorum Allah izin verirse
Golenda21 Cnm bende tam anestezide öyle düşündüm nasıl emzirecem nasıl bakacam diye doktorum dediki tam anestezide uyandirdigimiz gibi vücudunu hisediyorusun narkozu atikca hisedersin ama belden olursan 6 satt ayaklarını hisedemesin dedi
minikcivcivim happyson hayırlısı ile gelir canım inşallah 😍🙏💕bizde bu günlere zor geldik minik biraz erkenci kuş olmak istedi zor durdurduk çok şükür bu günlere diyorum rabbim inşallah tüm bekleyenlere isteyenlere hayırla nasip eder ❤️
sekerinannesi_ zynpkrhsn1 Erken doğum dediğiniz kaçıncı hafta acaba? Kaç haftalık doğunca kuvöze giriyor bebekler?
zynpkrhsn1 sekerinannesi_ Erken dediğim hafta olarak değil doğum saati sabah erken oldugu icin söyledim zaten planlı sezeryanlar 38 ile 39 arası alınıyor genelde beninde 38+4 oluyor :)