Bi kızım var kardeşi olsun istedik ikizlere hamile olduğumu öğrendim çok stresli geçti erkenn doğarlar falan diye hamileliğimin tadını çıkaramadım hiç ama çok şükür sorunsuz ilerledi hamileliğim 37. Haftada planlı sezaryan günü almıştım birden 36+3 te üst karın ağrım başladı yırtılma hissi vardı acı gibi nst temiz çıktı ama o an başka doktor vardı 2. Sezaryan olduğu için riskli doğuma alalım dedi kendi doktorumdan kilolarını çok daha az ölçtü hatta beklemenin anlamı yok bu bebekler beslenemiyo belli dedi ha 4 gün önce ha 4 gün sonra dedi ağlamaya başladım bavulum bile hazır değildi eve gidip geliceğimi söyledim kanama falan olmadığı için sorun olmadı, gittim bi stres bi gerginlikle bavulu hazırladık hastaneye geldik küvöze giriceklerini düşünüyodum ben yoğun bakım bile hazırlandı 2 bebek için,
Kızım 1870 oğlum 2220 gram doğdu çok şükür küvöze girmediler yanımdalardı hep bebeklerin küçük olması kilosunun az olması küvöz demek değilmiş onu anladım genel sağlık durumları önemli olan şimdi yanımdalar ve büyütmeye çalışıyorum minicekler gördüğümde ben nasıl bakıcam dedim korktum ama öyle güzel bakılıyor ki güçlüler kendilerine baktırıyolar zaten 🥹
İkiz anneleri endişenmesinler kilo için ve riskleri yoksa tadını çıkarsınlar hamileliklerinin diye yazmak istedim ☺️