Merhabalar. Şuan kontrolden çıktım. 27+1 iz. Bebek 28+4 günle uyumlu dedi doktor. Yani 1 hafta önden gidiyormuş gelişimi normal dedi. Ancak su fazlalığın var bu da riskli gebelik demek dedi. Şeker değerlerimi kendim ölçüyordum normaldi. Bir de biz bakalım şekerden değilse yapacak bir şey yok dedi. Bu durumu yaşayan var mı su fazlalığı çocuğuma bir zarar verir mi