Kızlar 3 4 gündür kasık ve bel ağrım var. O kadar şiddetli değil ama şey gibi böyle üşütürsünüz kasıklarınız ağrır sıcak su torbası koyarsınız geçer ya aynı öyle. Bel ağrım da bugün başladı. 13+5 haftalığım. Siz de de böyle oluyor mu? Yoksa bi doktora gideyim mi?