Fadime-s03 bebeğinizin karnında şişlik varsa karın çevresi ileride gidiyordur. Doktorunuz şeker yüklemesi yapılmasını istediyse eğer gebelik şekeri de şüphelenmiştir. Çünkü eğer şekeriniz varsa sizin beslenme alışkanlığınız, düzeniniz yüzünden bebeğin karın çevresinde şişlik vardır. Ve bu durumda sizin çıkan sonuca göre diyet Uygulamanız gerekir. Uygulamadığınız takdirde erken veya ölü doğum riskiniz çok yüksek oluyor. Doktorunuz size şeker yüklemesi yapalım dediyse bir bildiği var demekki ters giden şeyleri gördü sonuçta 6 yıl boşuna okumuyor bu insanlar. Sizin böyle bir şeyi soruyor olmanız bile hata bence biraz bebeğinizi düşünüyorsanız yaptırın ha düşünmüyorsanız yaptırmayın tabii ki karar sizin