Ben de aynı durumu yaşadım. 7 haftalıkken bebek görünmediği için kürtaj dedi doktor ve hiç bir doktora gitmeden kimseye sormadan kürtaj oldum çünkü çok korkuttular, zehirlenirsin falan diye. Sonrasında çevremden çok baskı aldım bu yüzden tek bi doktorun demesiyle kürtaj olduğum için ve 10. Haftaya kadar bekleseydin o zaman da belli oluyor gibi bir çok hikayede duydum. Bu yüzden çok pişmanım tabi hayırlısı buymuş. O yüzden sana tavsiyem bi doktora daha git ve 9. Haftaya kadar bekle belki geç döllenme olmuştur belli olmaz