Günaydın kızlar öncelikle lincleyenler lütfen yorun yapmasın bizde yeni yeni bisiler öğrenmeye çalışıyoruz tecrübeli güzel annelerden ve direk konuya gecem. Kızlar benim adetim her ayın 22 de oluyor bu ay eşim evdeydim ve hep değerlendirdik uygulamada yumurtlama günlerini çok değerlendirdik folodice kullandım hep neyse simi kızlar ayın 19 da başlayım aşırı gün iliski oldu şimdi adedine 11 gün var adet gününe 11 gün kala hamile kalma olasılığı yine var mı şimdiden teşekkürler