Smha2309 bende 39+2 deyim ayaktayken yürürken kasiklarima kramp gibi saniyelik bıçak saplanıp çıkıyor. Doğum ne zaman dediklerine kar yağınca demiştim ve bu akşam Eskişehir e lapa lapa kar yağıyor inşallah bunlar doğum başlangıcıdır gelir benim prensesim 😍