Ben alışverişi çok erken yapmaya başladım ama ağır ağır bir şekilde ve iyi ki de öyle yapmışım. Zamana yaydığımda hem daha ucuza almış oldum her şeyini hem de birden masraf yüklenmesi olmadı. Şuan doğuma gitsem şuyum eksik telaşım yok fazlasıyla hallettim her şeyimi. Son zamanlarıma hediyelik işlerini falan bıraktım.