Kızlar 36+2 günlüğüm dün doktora gittim bebeğim pozisyon almış kanalda. Ne zaman gelir acaba bu son günler hiç geçmiyor. Çok sabırsızlanıyorum 😀 kaç tane hurma yemeliyim artık, doğum için olan egzersizleri daha rahat yapabilir miyim beklemeli miyim napmalıyım 😀