Havvakc vallahi dün gece bir simiti kaşarlı tost yaptım bir bardak da süt koydum gömdüm üstüne bide çikolata yedim .. şuan ayva yiyorum kahvaltı öncesi 🤣 tok evin aç kedisi gibi dolaşıyorum evde hatta dün akşam üç tencere yemek olmasına rağmen kızarmış tavuk aşerdim eşim gidip aldı geldi nerdeyse yarısını yedim tavuğun 😁😁🤣 7+0 yani bide 🤰🏻👶