Kajdhdh Mrveeebade bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde çok rahattim bu ikinci gebeliğim cinsiyet belli değil ama hâla geçmek bilmeyen her rahatsizlik var😂şuan 11+1 haftaliğiyiz bakalim dedikleri doğrumu
bebikveben Mrveeebade tam 40 hafta boyunca hiçbir ağrı, sızı, bulantı, kusma yaşamadım. Göbeğim çıkmasa hamile olduğumu anlamazdım😂 oğlum şu an 10 günlük maşallah aynı karnımdaki gibi🧿❤️🥹
Serendipity16 Mrveeebade 12+3’üm daha belli değil cinsiyet salı günü randevum var bakalım öğrenebilecek miyim 💞 ama bunların cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum benim arkadaşım full kustu 9 ay kızı oldu başka arkadaşım yine hep kusuyordu erkekti. Benim çok şükür bel ağrısı arada olan karın ve gaz ağrıları dışında bir şeyim yok 3 kere falan kustum iğrenme tiksinme falan da yok.
bebikveben Tuceizzet evet çok rahattı. Bebeğin kordonu kısa olduğu için bebeğim kanala giremedi o yüzden sezaryen oldum ama 3 güne ayaklandım hemen. O da rahat geçti çok şükür
Mrveeebade imeaeb yaaa bana da 13. Haftadayım ben kız diyorum ama 16. Haftaya gel netleştirelim dedi acaba yanılma olur mu
imeaeb Mrveeebade Evet yanılma olabiliyormuş o yüzden doktorlar garantiye almak için 16′da net söyleyelim diyor ama işinde tecrübeliyse genelde de yanılmıyorlar 🥰
Zeynooooooo Mrveeebade bennn🫠🫠🫠 2 kızımda hiç birşey hissetmedim şimdi 3cuye hamileyim baya zor geçiriyprum kusma baş dönme halsizlik 13 haftalık olduk hala devam ediyoo
Heidihat Mrveeebade benimki öyle ama bizde erkekde de kızda da aynı genetik hiç bir belirti olmuyor sadece adetimiz bı iki gün geçince hamile oldugumuzu anlıyoruz bu 3.hamilelik onun için kasıklarımin altı bacak araları çok kötü agriyor
sedanur4004 Mrveeebade oğlumda hiçbirşey hissetmedm desem yeridir. Ne bulantı ne kusma çok rahat geçmişti. Şimdi ikinciye hamileyim 10 haftalık mide bulantısı yaşıyorum 7 haftalıktan beri 8. Haftada tatlıdan tiksindim şuan biraz daha iyiyim. Göğüs hassasiyetim var. İlk gebeliği m’den çok farklı belirtiler cinsiyeti öğrenince bakıcaz artık
ebrulina Mrveeebade ben çok şükür rahat geçirdim ve kızımız olacak hayırlısı ile 🫶 şuan 36.haftadayım
Melliisaa Mrveeebade Ay böyle olunca çoğunluk cinsiyeti kız mi oluyormuş 😂benim de hiç baş dönmesi kusma yok sadece sabahları uyanır uyanmaz hemen biseyler yemek istiyorum eskiden böyle değildim sizde oylemisiniz allah hepimizin gönlüne göre versin tabi eli ayağı düzgün aklı dengesi yerinde ve sağlıklı olsun ama
Mrveeebade Melliisaa evet ya sabah kalkınca midem kazınıyor normalde ben sabah kahvaltısı yapmazdım sade kahve ile geçiştirirdim 😀 sen kaç haftalıksın
Merimerim 28.haftaya girdik kızımla🤰🌸. İlk haftalarda hafif bulantı dışında şu ana kadar kusma, baş ağrısı, bel ağrısı, kas ağrısı vs hiç yaşamadım öyle de gidiyoruz güzel güzel 🧿
Cankuss35 Mrveeebade ben 8 haftalığım yemin ederim hayattan soğudum koltuktan kalkamıyorum ölücem halsizlikten doktorum normal diyor . Başka doktora mı gitsem bilmiyorum ama ağlıyorum artık 😞
Mrveeebade Cankuss35 aslında tek doktorda takılı kalmamak lazım canım ya başka doktorunda bilgisini almalıyız