Minikcibim Kızlar bugün doktora gidicem çok heyecanlıyım. Cinsiyet tahmin eder mi acaba. Dün arkadaşım 12 haftada gitti ve öğrenmiş. Sizler ne zmn öğrendiniz
Blueberry0 Minikcibim ben 15 de öğrenmiştim. 12 de felan hiç tahmin etmedi erken dedi. İnşallah gösterir öğrenirsin😘
tugbadurmaz34 Minikcibim bende 13+1 de gideceğim (devlet) 2 li teste gideceğim ama inşallah söyler ama gerçi söylese bile ben iyice net olması için aralığa kadar beklerim 😂😂 ona göre parti yapıcam çünkü
SevvaallEr 12+5 te tahmın etti doktorum 14+4 te kesinleşti 🩷 şimdi 36 haftalığız gün sayıyoruz😍 bebeğin pozisyonu çok müsaitse dire bacak arası gibi cihazın kalitesi ve doktor tecrübesiyle yanılma olmuyor bence genelde.