miniksevdamm Günaydın hanımlar🌸 Doktoruma sormayı unutuyorum hep bu sefer gidince soracam. Her sezaryenle doğum yapan kan sulandırıcı kullanıyor mu? Ayaklarım da da varis var 2.5 yıl önce yine sezaryenle doğum yaptım ama iğne falan olmadım.
1palyaco miniksevdamm benimde bacağımda varis var daha yeni gebeyim ilerleyen zamanda artacak büyük ihtimal annemde de var benim . Bende merak ettim bu konuyu .
Merve1414 miniksevdamm abimin eşinde hiç birşey yoktu sadece gebelik zehirlenmesinden sezaryan alınmıştı ama doğumdan sonra oda 1 kutu kullanmisti keşke herkes doğumdan sonra 1 kutu kullansa 9 ay her gün iğne vurana allh kolaylik sabır versin çok zor
miniksevdamm Merve1414 ayy amin amin gerçekten. Doktora sorayım ya bu sefer kafama takıldı neye göre yapıyorlar diye