Hilalcikkk benim öyle denk geldi ama tabi dediğim gibi denk geldiğine inanıyorum büyük kızım çok sakindi hatta bazen beni korkuturdu arkadaşlarım işte gece tekmeden duramiyoruz uyutmuyor diyorlardı ben kızımın gece kımıldadigini hiç hatırlamam doğdu yine sakın bir bebekti hatta zorla kaldırır beslerdim 2 saatte bir besleme olmasa saatlerce yatabilirdi ilk 3 ay ağlama sesini bilmem şuan 4 yasında olacak hala sakın bir çocuk ❤️ küçük kızım o kadar hareketliydiki karnımı yaracak sanırdım hareketleri canımı çok acıtırdı en fazla bir saat oynamazdı gece gündüz kıpır kıpırdı doğdu 10 gün kuvozdeydi sonra geldi eve sürekli meme doğru düzgün ne gündüz ne gece uyuyordu gazını cikaricam gogusume yaslıyordum onda bile yerinde durmuyordu şuan 19 aylık uykusunda bile yerinde durmuyor o kadar hareketli bir bebiski yaaa ablasına resmen yaramazlık öğretiyor 4 yaşına kadar koltukta zıplamayan çocuğuma kardeşi sağolsun onuda öğretti dün temizlik isim vardı salincagina koydum yani güvenli kemeri falan baglı nasıl becermisse salincakta ayağa kalkmış kemerde düşmüş birde kahkaha atıyor o 5 saniye yanına gidene kadar düşmesin diye hatim indirdim hani böyle sürekli ne yaramazlık yapsam derdinde olan bebekler var ya onlardan canı sağolsun 😂😂