Pamuk Mitan Bütün ailem de kendimi bildim bileli kedi var. Kendi evimde de var hiç öyle bisey olmadım.Kediden ziyade yediğiniz iyi yikanmamis sebze,meyve,yesilliklerden geçiyor.
mmervvE Mitan kediyi tanıdığın birine ver doğum yapana kadar ben aslında yavru kedilere dokunulmuyor aynı ortamda bulunamıyor diye biliyorum
Fatima1992 Mitan toksoplazma yalnizca kediden mi geciyor? Evimde kedi var ve 7 aylik hamileyim. Opuyorum kokluyorumda. Toksoplazmada cikmadi cok sukur. Her seyi kediye baglamayin. Acayip sinir oluyorum doktorlar bu durumu kediye baglayanda. Kedi olmayanlarda bile cikiyo. Ne alaka???
Pamuk mmervvE Neden? Benim kapımın önünde 5 yavru var ben büyüttüm sürekli severim.Evimde var çocukluğumdan beri ailem de kediler yavrularımız var.Hepimiz yaşıyoruz.Dogan cocuklarimizda sağlam…
mombarbie_ mmervvE hiçbir problem olmaz nereden öğrendiniz bunu iç dış parazit yapıldıktan sonra bir sakıncası yok onuda zaten evinizde kedi bakiyorsaniz yaptırıyorsunuz düzenli olarak evladını atmak gibi birşey yani bu kedilerim var sokaktada birçok kedi bakıyorum seviyorum 6 aylık gebeyim hiçbir problem yok özellikle yavru olanları seviyorum daha çok
Lutulut mmervvE Nasıl bu kadar kolay söylüyorsunuz. Kediler evine bağlıdır. Kısa seyahat sonrası bile kendilerine gelmeleri çok zor oluyor. Hayvanlar oyuncak değil hamile kalana kadar eğlendirsin oyalasın, çocuk olunca kapı dışarı. Siz ömür boyu sahiplenmeyin mümkünse.
Fatima1992 mmervvE mantiklimi sizce bu? Kedi alanda bilmiyordumu hamile kalacagini? Nasi boyle bisey soyleye bilirsiniz? Hayvan diye onun hisleri yokmu? Nasi boyle rahat konusabiliyosunuz anlamiyorum
Ebrusirin Benim de evde bir kedim var.. dün aynı şeyi öğrendim başka kedilerle temas etmediği sürece sorun olmaz dedi doktor. Sebze meyveleri iyi yıkayın, topraktan uzak durun, eti iyice pişirip yiyin dedi
Mitan Ebrusirin sokaktaki kedilerle kavga ediyor oda camı açık görürse çatımıza kaçıyor istemli değil yani
mmervvE mombarbie_ kapı dışarı koyun demedim zaten Allah aşkına lafı nasıl anlıyorsunuz kötü bişey söylemedim ben hayvan düşmanı bellediniz resmen
mmervvE Lutulut ben onun için bişey demedim siz hastalanmayın diye dedim lafı bir yere çekip farkli anlayan sizsiniz annenize bırakırsınız diye dedim bizde biliyoruz kendilerin eve bağlı olduğunu evcil hayvan düşmanı değiliz kendinize gelin soru soram sizsınız haddinizi aşmayın bence yaşımı olmak için cevaplar veriliyor istemiyorsanız yardım böyle sorular sormayın yazdığım şeyi vidaya okuyun demekki anlaman tipsiniz
Lutulut mmervvE Soruyu ben sormadım hanımefendi. Buraya yorum yazıyorsanız gelen cevaplara da şaşırmayın. Olumsuz yorum okumak istemiyorsanız bilmediğiniz konu hakkındaki fikirlerinizi kendinize saklayın. Burada bebeğinin sağlığından endişe eden insanları yanlış bilgilerle, kedini başkasına ver şeklinde yönlendiremezsiniz.
Mitan Fatima1992 Bana ne diyorsun ? Doktor öyle söyledi 2 çocuğum var öyle bişey be duydum ne gördüm ????!
2cat1baby Mitan Bizimde var hiçbir şey olmadı benim doktorum evdeki kedimden değil iyi yıkanmamış meyve ve sebzeden daha çok bulaştığını söyledi.Kedinizi çiğ etle beslemiyor,sokakta dolaşıp eve gelmiyorsa hiçbir şey olmaz
Caglali Mitan bana da dendi kuzum Yeşil sebzelerden de geçebilir yani Sen kumunu temizleme sadece yeter
canannk Mitan Ben de besliyorum. Parazit aşılarını düzenli yaptırdığın sürece ve kumunu temizlediğin sürece problem olmaz. Benim ilk başta gittiğim doktor böyle söylemişti.
LavinsMom Mitan tüm sülalemiz kedi besler hepsinin de 3-4 çocuğu var. Ben kendim de kedili evde büyüdüm hamileyim kedim var evimde. Hatta ben sokaktakı kedi köpeklerle bile içli dışlıyım. Ama doktpr kedilerden geçme olasılığı düşük söyledi. Meyve sebze yeşillik ve çiğ etten geçiyormuş en çok. Doktorun böyle söylemesi garipmiş.