Feri123 Sabah ve akşamları belli bı saat karın ağrısı geliyor bazende sancı şeklinde oluyor ama düzenli değil bu haftalarda normal mi acaba
GaMze-koran35 Feri123 benimde çok oldu o haftalarda ve hala da devam ediyor doktoruma dediğimde büyüyen Bebek ve organlar baskı yaptığı için karın ağrısı oluyormuş normal denildi yani bana
Feri123 GaMze-koran35 kontrolüm 2 hafta sonra bende sorucam doktora da acaba usuttum mu ki diyorum dikkatte ediyorum ama korkuyorum bı yandan da erken doğum falan yaparım diye