Gule1- brnde hareketsizlik ödeme sebep oluyor. Gün içinde hep ayaktayım. Bunaralar AVM geziyorum havalar bu aralar malum dengesiz biraz. Evde uğraşcak birşeyler buluyorum gün içinde hep ayaktayım koşuşturmaca içindeyim diyebilirim. Ödemim yok denecek kadar az.