Ya sonra biri gelip “ Biz burda merak ettiklerimizi soruyoruz ama bazı insanlar çok kırıcı. Herkes istediğini sorar, neden dalga geçiyorsunuz? ” Falan diye konu açıyor. Söylemiyim söylemiyim diyorum ama hiç bir şey bilmesen bile düz mantık yürütütsün. Şu soruyu doktoruna sorsan kahkaha atar. Ben size sormak istiyorum. Sizce olur mu? Yüzünüzde çıkan yüzeysel bir sivilceyi sıkmak, yüzünüzden yaklaşık 1 metre uzaklıkta, derinizin 7 kat altında, darbelere karşı bile korunaklı bir yerde bulunan bebeğinizi etkiler mi? Allah aşkına yapmayın nolur. Hiç mi mantıklı düşünemiyorsunuz?