Sareee39 Kızlar 2 saat sonra sezeryan olacağım ama korkuyorum başından geçenler lütfen önerdiğiniz bişey varsa yazabilirmisinizz 🥹🥹🙏🏻❤️
Zehra35o Sareee39 hiç korkma ablamda sezeryan oldu eve gelince yatmadı bile az ağrısı vardı sadece hemen toparlandı Allah güç kuvvet versin sağlıkla kucağına al inşallah 🤲
ozgeerkan73 Hersey Allahin izniyle güzel olucak , rahat olmaya çalış, hayırlısıyla kucağına alirsin insallah 🙏Allahim analı babalı büyütsün inşallah,