Boncukk123 Ankara-58 bende çekiyorum canım 13.haftaya bir gun kaldı 1 haftadır var tansiyondan diyorlar ama ödemden de olabilirmiş ya da hormonlardan da tansiyonunu ölç canım başın sıddetli ağrıdığında benim gözlerimden başlıyor başım enseme kadar yayılıyor
ela2023 Ankara-58 İki haftadır baş ağrısı çekiyorum tansiyonum şekerim normal çıkıyor ama artık dayanamıyorum 12+5im ne zaman biter yada normal mi bu ağrılar
ela2023 Ankara-58 doktor nöroloji uzmanına görün emar çekerler dedi zararı yok dedi ama çekilmek istemiyorum