monarosamommy Kfylmz daha çok yeni bu haftalarda normal kanama vs. Yoksa ama kanamanın olursa hiç bekleme hemen hastaneye git bende ilk haftalar yaşadım ağrılar bebek yerleştiği için oluyor o ağrılar sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alın 🤲🏻