Elfve ilk gebeliğimde alışveriş merkezinde iken nişanım gelmişti tuvaletim geldi sandım meğer nişanmış hemen apar topar eve gitmiştik daha evin kapısından içeri girdiğim gibi suyum patlamıştı bacaklarımdan aşa su bi geldi ödüm kopmuştu ilk gebelik olunca tecrübesizlik işte 🤣
İkinci gebeliğimde sabah uykudan kalkmıştım ayakta iken bi anda patlamıştı su penguen gibi koşa koşa odaya gidip eşime suyum geldi kalk kalk demiştim 🤣
Üçüncü gebeliğimde (2hafta önce doğum yaptım) gece tuvalete gitmiştim pembe nişanı gördüm sanki birşey yokmuş gibi gidip yatağa yatmıştım bide ne olsun yatakta iken suyum gelmişti idrar kaçırdım sandım ama suyum gelmiş tutamayınca anladım , kendime kızmıştım nişanı gördün niye yatmaya gidiyorsun beklesene suyunu ayakta gezerken demiştim🤦🏻♀️🤣. Zaten acayip bir kokusu oluyor aman Allahım bu nasıl birşey diyorsun 🤦🏻♀️. Çok şükür 3 gebeliğimde de suyum geldi darısı isteyenlerin bekleyenlerin başına 🤲🏻🙂