Edaemkl Sabah Bi uyandım kahverengi akıntı gelmiş hastaneye gidiyorum bebeğime birsey olmamıştır değil mi 😢
Adabp Edaemkl benim ilk üç ay 3 kere kanamam oldu şuan şükür 🙏ilk üç ayda normal olabiliyor dilerim iyidir bebiş🙏