Aselimm benimkide aynı canım banada öyle dedi gösterdi hatta bak boylu boyuna rahim ağzını kapatmış dedi.. samsundayım canım valla hic önemseme rabbim hayırlısını versin sezeryan en kötü onuna sonumda bebeğine kavusmak var daha iyi ne olabilirki hayırlısıyla inş cıkar ben inanaıyorum🤘🏻☺☺