Baharatajanova Kızlar bugün 19+1 oldum ama hala tek bir hareketini bile hissetmiyorum. Endişe sarıyor beni sürekli acaba iyi mı yaşıyor mu kalbi atiyor mu diye 😔 benimle aynı şeyi düşünenler var mı
Aynrerdgdu Baharatajanova çok normal benim 2. Gebeliğim 17 de hissettirmişti tecrübeden kaynaklı hafif karnınızın içinde gaz sıkışması tarzı olan minik patirtamalar bebeğinizin hareketleri 💐
Cicekliannee Ilk gebelikse eğer geç hissediliyormus. Ben 23te ancak hissedebildim. Sakin bir bebek olduğunu söylüyor doktorum
Leylayz Baharatajanova benim ikinci gebeliğim olmasına rağmen şuan 19+2 deyim hatta post açmıştım hissetmiyorum diye dünden beri yavaş yavaş hissediyor gibiyim dün randevum vardı doktor hala da erken olabildiğini bir haftaya kadar hissedebileceğimi söyledi endişe etmeyin
isum Baharatajanova sabah erken kalktığınızda sırt üstü yatın ve karnınızı gözlemleyin, aslında hareket ediyor ama siz fark etmiyor olabilirsiniz, zaten bu haftalarda tekme felan atmıyor ama mesela sağdan sola gidiyor, bazen bir yere dikiyor kendini
Nagihanartis788 Baharatajanova canım daha erken telaslanma 25 haftaya kadar mudeti var bende senin gibi çok panik olmuştum hareket etmiyor diye benimde 20 den sonraki haftalarda ufak ufak etmeye başladı hatta 25 de falan böyle baya hareket etmeyebiliyor çünkü o haftalarda bebek çok uyuyor bende senin gibi telaslanip hastaneye falan gittim kalp atımı varmı aceba yasiyor mu diye korktum doktor bana gülmüştu l yüzden telaslanma annesi ilerleyen haftalarda hissedersin ve sonra kıpır kıpır oluyor zaten 😇
Baharatajanova Nagihanartis788 evet elimde olsa hergun kontrole gidip kalp atışlarına bakmak istiyorum.okadar takıyorum bu durumu kafama. İnşallah sağlığı yerindedir
Hayallergercekolsun06 Baharatajanova plesenta öndeyse veya ilk hamilelikte bazen geç hissediliyor bende 22.haftadayım daha yeni hissetmeye başladım. Panik olmayın ☺️
Baharatajanova Hayallergercekolsun06 evet cnm ilk gebeliğim birde normalde de zayıf biri değilim kilolu hamile kaldım belki onunda etkisi vardır