karanmom hiçbir şey olmaz. canını sıkma. ben yenidoğan hemşiresiyim, bizim çocuk doktorumuz sarılık riski geçtikten sonra kendiniz uyandırmayın o uyandığında emzirin diye söylüyordu. uyku da gelişim için önemli. 16 günlük bebekte sarılık riski ilk zamanlara göre biraz daha azdır. kaldı ki 1 kere 4 saatlik aradan hiçbir sıkıntı olmaz