Hanımlar 36+4 olduk akşamdan beri geçmeyen bel ve kasık ağrım var uzanirsam geçer dedim fakat gece boyu devam etti bacaklarımı da uyuşturuyor ağrı karnım sertleşip duruyor ve yürürken aşağı doğru baskı hissediyorum durunca da kasıklarıma ağrı giriyor. Yalancı doğum sancıları mi yoksa doğuruyor muyum anlamadım ben lütfen yardımcı olun