Bbbsr Kızlar 1 de sezeryana giricem yanıma ben 2si bir arada aldım ama spinal sonrası türk kahvesimi içmek gerekiyordu yoksa 2si bir arada da olurmu acaba bilgisi olan varmı
Merve_vrl Bbbsr Ben de sezaryen oldum ama sonrasında kahve içmek hiç aklıma gelmemişti 😂 zaten bikac saat boyunca yemek falan yemeyi bırak su bile icemiyosun. Ben 13.30 gibi çıktım sezaryenden ve akşam 18.00 gibi yemek yemiştim.
_brcu88_ Bbbsr ben içmedim sadece bol su içtim hastane ortamında hiç birseyi miydem almaz zaten kolay kolay 😁bol su içtim ve ilk yürüyüşe kalktıktan sonra bol bol yürüdüm Allah’a şükür ne kafa ağrısı ne başka bişey yaşamadım 🤲🌸
Minikannesi00 Bbbsr bende yarın 1 de gireceğim. İlk doğumda 3 ü bir aradanın extra olanından demişlerdi .
MelikeD Sade olan en etkili yani öyle diyorlar.ben de sezeryanden sonra sade içmiştim baş ağrım da hiç olmamıştı.
Gozdecaner Bbbsr çıktığım gibi doktorum kantinden hemen şekersiz kahve içiyorsun ve peribör bisküvi yiyebilirsin sütün içinde demişti şekersiz Türk kahvesi içmiştim daha sonrada şekersiz nescafe ağrım olmadı oetibörde cidden işe yaramıştı
3prens1prensesmom Bbbsr yani kahve herkrse sart degil ki . Kimisinde agri oluyor kimisinde olmuyor bende hic olmadi mesela ne bas agrisi ne boyun agrisi☺️ yinede yaninizda bulunsun
Bbbsr 3prens1prensesmom benim işkinde baş agrısı olmadıda boynum tutulmuştu acaba onun için bi önlem varmı
Mavi3475 Bbbsr Bende 2 si bir arada içtim bide bitter çikolata al bol bol ikisini bir arada tüket benim baş ağrım hep gece başlıyordu 4 5 gün sürdü
fizikcianne Bbbsr ben filtre kahve aldım. Marketlerde var tekli satılıyor paketli halde. Bezi de var içinde demlemeye
tugba_2365 Bbbsr ben sade Türk kahvesi içmiştim, cikolata eşliğinde. Ağrım olmadi diye hatırlıyorum hemen gaz ve büyük tuvalet sorunu da halloldugu için hızlıca katı gıdaya da gecebilmistim