Kızlaar, Rabbime şükürler olsun sağlıkla kavuştum oğluma. 37+6da açıklık muayenesi oldum 3 cm açılmam vardo herhangi bir sancı vs yoktu. Doktorum hafif uyardım bakalım dedi. O gün ve devam eden 2 günde ara ara kasılmalarım nerdeyse hiç geçmeyen adet sancısı gibi sancılarım oldu. Ve 38+1 sabahı 10.30 gibi suyum geldi, hiç sancım yoktu diyebilirim. 1 saat sonra hastaneye yatışım yapıldı. 15.00 civarına kadar bekledik sancımın artmasını fakat sancım yetersiz olduğu için suni sancı başladık. 7cme kadar epey hızlı ilerledi açılmam. 7 cmde biraz takıldık ve sancım çok fazla geliyordu çok zorlandım o aralarda. Duşta pilates topuyla karşıladım biraz. Mümkün mertebe yürümeye ve squat yapmaya çalıştım. Bebeğim biraz yukardaydı tam inmedi o yüzden işler daha çok bana düştü ıkınmaları çok iyi yapmam gerekiyordu. 19.00 civarında çatala çıktım ve 19.51de bebeğim dünyaya geldi. 3 dikişim var. Evet çok zor oluyor sona yaklaştıkça o an hiç geçmeyecek gibi geliyor ama bir anda hepsi bitiyor ve her şeye değiyor. Şimdi yanımda uyuyor meleğim. 🥹 (İkinci doğumum)
Rabbim bebek bekleyen herkese kolaylıkla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. 🌸