Kizlar atiyorum ki 10 dk da bir kasilmam var bunu nasil sayacagiz . Diyelim 10 geçe basladi 1 dk sürdü 11 geçe bitti diger kasilmamin baslamasi 21 geçe mi olur yoksa 20 geçe mi olur. Yani sonraki kasılma onceki bittigindemi geliyor yoksa baslama dakikasina göremi geliyor