Sirrlfehva Günlük 9 damla Devit-3 kullanıyorum 5 aylık hamileyim. Bugün unutup iki kez içtim sanırım internette bir seferlik sorun olmaz demişler ama bilgisi olan var mı ??
Handanby Sirrlfehva pardon ben ilacı yanlış okumuşum decavit olarak algıladım 🤦🏻♀️ Ben decavit içmiştim
Berreee Nira ama fazla d vitamini de karaciğere zarar vererek gebelik kolestazı yapabiliyor hanımlar bende başladı dikkatli olun doktorunuzla sürekli tahliller sonucu konuşarak kullanın derim
Sevda74 Sirrlfehva günlük 20 damla veriyorlar bazılarına ben de günlük 20 içtim hiç bir şey olmaz zaten internete başım ağrıyo yazsan adamı kanser ilan ediyor😂
Sirrlfehva Sevda74 aynen d vitamini fazlalılığından ölüm riski gösteriyor neredeyse birde bunlar zararsız sadece vitamin diye satıyorlar :/
Nira Berreee evet doğru benimki çoook düşüktü o yüzden miktarı fazla sanırım sürekli kontrol altındayım teşekkür ederim☺️🙏
Aslksp Benim de kafamda takılı olan şu D3 vitamini. 16. Haftadan itibaren başla diye sağlık ocağı vermişti 9 damla. Doktorum yazın gerek olmadığını söylemişti o haftalardan sonra başladım günde 6 damla demişti o da. Şimdiye kadar içtim ama reçetede de hamilelerin kullanmaması tavsiye edilir vs vs yazıyo. Zararımı var ki varsa niye veriyorlar çok ikilemde kaldım kullanıp kullanmama konusunda şu sıralar.