Anneadayiii__ Hangi bez markası iyi? Yeni doğan bebeğe kaç tane almalıyım? Islak mendil olarak hangisi iyi?
Merve1414 Anneadayiii__ bebem naturalden memnunum primadan sonra en çok onda memnun kaldım yeni dogsn 2 paket alsanız yeter kilosuna göre tekrar alırsınız zaten
NaimeYilmaz Anneadayiii__ https://www.mutluanneleriz.com/2023/10/03/bebek-bezi-secimi-nasil-olmali-marka-degerlendirmeleri/
Hatice_70 Anneadayiii__ ben henüz almadım ama sleepy bebek bezi baby Turco ıslak mendil almayı düşünüyorum etrafimdakiler bunlardan memnun
ekc Anneadayiii__ Evde pamuk kullanmayı düşünüyorum ama dışarısı için ne olur ne olmaz diye 4 adet waterwipes aldım en güvenilir içeriklerden olduğu için.
-rabiss54- Ben sleppy nin yeşil paketini aldım 120 adet 1 numara ıslak mendil de aynı şekilde yeşil 12 paket 90 li aldım bakalım salı günü doğumum var inşallah bı sıkıntı yasamam
Esradenizz1 -rabiss54- bende bir numara aldım hastane çantamı hazırlarken baktım da çok küçük değiller mi sizce
Mylove47 Anneadayiii__ ben bebem natural kullandim hem pişik yapmiyor bebeğe oturmuyoda Molfix kullanınca iç lastiklerini söküyorum kullanırken ama şuan Molfix kullanıyorum ama öyle kullanınca tasma oluyo ama bebem natural hem bebeğe rahat emiciligide iyi çiş yapınca tasma olmuyo çok
ikibaloglanannesi Biz bez olarak pure baby kullanıyoruz. Memnunuz. Islak mendil olarak da pure baby baby turco ve sleepy kullanıyoruz o an hangisini bulursam. Yenidoğan için bez stok yapmayın 1 no 1 paket alın bebeğe iyi gelirse öyle stok yapın.
Btl_akkurr Anneadayiii__ Filistin 🇵🇸 için boykot yapılıyor bende bu boykota dahilim ve molfix tek kullanıyorum Türkiye malı ve memnunum da bence arkadaşlar İsrail malı kullanmaktan kaçının benden nolur demeyin çok şey olur orada yavrularımız katlediliyor yarın öbür gün başımıza gelmez demeyin
Seniz6774 Anneadayiii__ ben birinci bebeğimde sleepy ve molfixten memnun kaldım şimdi indirimde buldukça stok yapıyorum. Bezin adedi bebeğinizin kilosuna bağlı olarak değişiklik gösterir. Islak mendil de hiç kullanmadım ebebekten bebek temizleme pamuğu aldım. Kaynamış suyla Bi kutuda ıslatıp çok rahat Bi şekilde onu kullandım ve bebegimde asla pişik olmadı 3 yaşında şuan.
Camlicagizem Anneadayiii__ Ben Kızımdayken bez olarak sleppy natural ıslak mendil olarak uni baby yenidoğan kullanmıştım çok memnun kaldım şimdi yine aynı şekilde sleppy yada pure baby organik denicem artık hangisinin fiyatı uygun kalırsa onu stoklucam. Islak mendilde pure baby organik yenidoğan sipariş ettim iyi gelmezse uni baby geçiş yapıcam
gulsahklkn Anneadayiii__ Erkek bebeğim sleepy sızdırma yaptı molfixi denedim aynı sorunu onda da yaşadım prima ya geçtim ve primadan devam ediyorum en güzeli ve en rahatı ama aşırı pahalı deneye deneye son çare almak daha mantıklı ıslak mendil sleepy kullandım çok memnun kaldım kalındı şimdi pure baby deniyorum güzel ama sleepy kadar kalın değil iş görüyor fena değil
Seniz6774 Camlicagizem o şekilde hiç gün olarak hesaplamadim ama kullanis olarak ıslak mendile göre daha iyi ve daha sağlıklı. Hem kalın olduğu için 2 pamukla çok rahat Bi şekilde bebeğin altını tertemiz yapabilirsiniz
Merve1414 Anneadayiii__ sleppy nin ıslak mendili den memnunum e bebeğin ıslak mendili den de bez olarak primadan sonra bebem naturalden memnun kaldim