Miniktavsannn iremkayaaaa evet kesin oğlun olacak ben oğlumda bel ağrısı şikayetiyle gittim meğer hamileymisim 9 ay boyunca çektim o ağrıyı. Şimdi kızım olacak hiç bel ağrısı yaşamadım 36 haftalık olduk
asell13 iremkayaaaa oğlumda doğurana kadar çektim ne yatabildim ne durabildim allah yardımcın olsun canım
Mucizem14 Miniktavsannn Onunla alakasi yok bence tevafuk oyle denk gelmis benim bebegim kiz ama baslardada simdide bel agrisindan oluyorum
Papatyaebru Miniktavsannn öyle denk gelmiş demekki benim kızım olacak 28 haftalık olduk hamileliğimin başından beri belim ağrıyor 😣
Miniktavsannn Mucizem14 çevremde kim.bel ağrısıyla hamilelik gecirdiyse oğlun olacak dedim hepsinin oğlu oldu. Belkide bende.oyle etkisi kaldı diye öyle düşündüm.bilemiyorum
Misskokulumm Mucizem14 aynen öyle ben de 2.ye hamileyim ilk hamileliğimde bek ağrısı hiç yaşamadım oğlum oldu bu da erkek ama aşırı belim ağrıyor 28. Haftadayım 3 aydan beri çekiyorum
Nilbal72 Miniktavsannn ayy bende hamile kaldığımdan beri şu haftama kadar bel ağrısı çekiyorum banada erkek gebelikte öyle olur dediler ama kızım olcak 😁
Miniktavsannn Nilbal72 demekki değişiyor ben ve arkadaşlarım rahat 6 kişiydik hepimiz bel.agrisi çektik hepimizin oğlu oldu 🤭 o yüzden bel ağrısı deyince aklıma erkek bebek geliyor. Kızım olacak şimdi hiç ağrım.olmadi maşallah
Nilbal72 Miniktavsannn aynen öyle sağlıklı ve hayırlı çocuklarımız olsun sağlıkla gelsinler sağlıkla alalım kıcağımıza inşaAllah 🫶🏻
iremkayaaaa İşin kötü yanı tuvalete de çıkamıyorum kabızlık oldu daha çok erken haftam ama niye oldu anlamadım
badem1 Bende ilk zamanlarda aşırı bel ağrısı çektim ama kız bebeğim buna göre erkek kız bakmayın normal bu durumu yaşamanız 🙋🏻♀️
Mucizem14 Misskokulumm Rabbim yardimciniz olsun evet her hamilelikte bir olmuyor her bebekte bir olmuyor