biryildiz42 Kızlar bacak aramda yani genital bölgede aşırı bir baskı var yürüyünce ve bebek aşırı hareketli durmuyor resmen. Bu son haftada bu kadar hareketli olması normal mi
Kaderrhamza biryildiz42 37 +3 aynı durumdayım hiç yerinde durmuyor bazen kitliyo beni yuruyemiyorum bile rahimde baskı batma yapiyo
busraatosunn biryildiz42 Ben de 39+6 dayım benim bebeğim de çok hareketli ve vajinama çok baskı yapıyor. Şu an ise karnımda çok fazla kasılma var. Doğumun bir an önce başlamasını istiyorum umarım doğum belirtileridir
biryildiz42 Kaderrhamza korkuyorum normalde böyle değil kordon felan dolanır Allah korusun ondan mı bu çabası düzelmezse acile giderim
biryildiz42 Nuraslanklc inşallah gelir ilk gebeliğim tecrübem yok korktum o yüzden bu kadar hareketli olması normal gelmedi hala devam ediyor hareket etmeye. Sizce doğacak diye mi böyle
Nuraslanklc biryildiz42 hareket ediyorsa endişe etme son haftalarda en önemli detay o doğum zamanı da çok hareketli oluyorlar ama seninki ondan mı Allah bilir 😀belki de bebişin kurtludur🤣
biryildiz42 busraatosunn nasıl oldunuz ben geceyi zor ettim şuan da kasılma var belimde tatlı bir adet ağrısı var
busraatosunn biryildiz42 insnın ben de zor ettim kasılmalarım azaldı. kasık ve bel ağrılarım devam ediyor artma veya azalma yok bekliyorum siz n’aptınız
biryildiz42 busraatosunn geceye göre iyiyim bende ama kasılma hala devam ediyor. Sizin nişan vs geldi mi hiç benim ne su ne nişan geldi
biryildiz42 Nuraslanklc ay inşallah bacım inşallah 😂😂 kurtlu da olabilir kızzzz zeynoooo diyip duruyorum bebeğe oda kafayı yedi 😂😂😂😂
biryildiz42 busraatosunn sen bensin bacım hergün o gün bugün diyip duş alıyorum doğar diye 😂😂inşallah bugün doğururuz