Ssabanci hatalik sahibi olduktan sonra takmamayi öğrendim aslında eskiden de pek takmadigimi düşünürdüm ama herşeyi aşırı düşünüyor takiyormusum şuanda sebebi belli olmayan aşırı şiddetli baş ağrıları çekiyorum doktor vaskulit yada emessin dedi büyük ihtimalle emes gibi duruyor dedi başka bölümlerde gönderdi ultroson bekliyorum ondan sonra sonuçlara göre tekrar konuşucaz kendime hobi edindim zaten avrdi ama daha çok ağırlık verdim iğne oyası etamnin işleme amigurumi oyincak bisiler yaparak kafamı dağıtıyorum onlardan sıkılırsam 2 çocuğunu alıp ya markete ya parka yada o anda canımızı bişi isterse yemek yemeğe götürüyorum oylelikle kafamı dagitiyorum artık kesinlikle saçma sabap kişiler yüzüne kendimi uzmuyorum aglamiyorum ben daha degerlim ben iyisem cocukalrima iyi bakarım diye düşünüyorum sürekli arada esimede söylerim biyel ben iyi olursam cocukalra güzel ilgilenebiliyorum morlaim bozuk olduğunda bakamıyorum diyorum oda destekçi şükür