Genelde böyle testler yanılmacalı oluyor ben de yapmadım bu yüzden çevremde çok örnekleri var hastalıklı,sendromlu,sakat denilen ve hepsi sorunsuz sağlıklı güzel toplu bebişler oldu. Ne gelse rabbimdendir dedim o yüzden yapmadım ama çok şükür sağlıklı bir Bebişimiz oldu. Sen de tevekkül et canım canını da sıkma inşallah her şey güzel olur🌹🤲🏻