Melliisaa inşallah canım benim 5+4 olacak inşallah ultrason a. Göre ben 2,5 yaşında evladımı kaybettim İlik nakli oldu kansere dönmemesi için iliğe savaş açtı vücut kaybettim senesi doluyor 1 ay sonra. Gittiğim doktor bu süreçleri yaşadığım zamanlar da benden haberi olan çok güzel bir insan mevki den önce insanlığı öğrenmiş bir insan teyze min kızı onun çocuklarına bakıyor o hamile olduğu mu duyunca gelsin ben takip edicem demiş öyle güzel bir insan ki. Normal de7+4 olmam lazım düzenli dir. Adetim ama yumurtan geç çatlamış geç döllenme olmuş ben çok karşılaşıyorum dedi. Korkma kesen oluşmuş yolk saç da oluşmuş bir ilerisi bebek oluşuyor bu sağlıklı bir gebelik bana göre. Alttanda baktı çok narin bir şekilde. Rabbim güzel insanlarla karşılaştırsın inşallah çok mutlu etti beni bir başka doktur yara mı bilmediği için nasıl konuşur diye çok düşünürdüm devlet hastanesinde Elif malçok ismi doktur umun sende yakınsan bak derim İstanbul da Ümraniye devlet hastanesinde