Hilal1407 Gonal f 900 iğneyi kullanıp nasıl bir sonuç aldınız acaba 2 senelik evliyim doktorum bu ay tedaviye başlattı nasıl bir yol ilerliyor bu süreçte
Hilal1407 Zeynep_2304 ama femare verdi adet 2 günü başladım 5 gün kullandım gonal f 87.5 kullanıyorum pazaryesi kontrol dedi bakalım ne yapacak bilmiyorum
Kivircikkuala Yasemin97 bende kullanıyorum ilkinde kist oldu o yüzden yarıda kaldı tedavimiz şimdi ikinciye başladım inşallah olur yoksa tüp bebek tedavisine başlayacağız 🥹
Yasemin97 Kivircikkuala Bende de kıst oldu hemde hamıle kalmısım ılerleyen haftalarda erır demıstı oyle de oldu su ohss mı ne ondam olmustum
Zeynep_2304 Hilal1407 ben adetin 2.günü başladım gonal f kulandım aşılma yaptık ilkinde tutu çok şükür