İyi aksamlar sevgili anneler ve anne adayları 🧡
Henüz yumurtlama dönemindeyim bat 27 eylüldu . Bugün afedersiniz idrara çıktıktan sonra pembe bir leke geldi silince ama çok az sonra aradan zaman geçti idrara çıktım tekrar geldi . Google da araştırdım yumurtlama dönemi olabiliyormuş fakat ben ilk defa böyle bir durum yaşadığım için sizlerde bir sormak istedm . İlk hamileligimde de sanirim erken yumurtlama olmustu cunki adetimj 2 gün geçince 1400 lerde beta değeriyle ogrenmistm . Çok uzattım toparliyaym.. sizler yumurtlama dönemi bu tarz lekelemeyin yasadiniz mi yada yumurtlama dönemi yaşayıp daha sonra gebelik haberi aldinizmi 🌸