LorininAnnesi bende alicam daha almam icin cok erken ama canim bilmiyorm oyle diyolar memnun degillermis benim konustuklarim. En iyisi eski modeller diyolar . Ya ikisi birden alincak ya biri . Burdaki anneler bbkalim ne dicek bende bbekliyorum cevapları