Ben yaptm canm. Tavsiye etmem ya. Rüya gibi birr doğum yapıyosun harika bişey ama. Az daha bebeğimden oluyodum 😔 ağrı sancı blmyorsun. Dolayısla ıkınamıyorsun. Ikınamayınca bebek çıkmıyo. Doğum esnasında kafası çıkıyoken nefesimi yutmuşum tam ıkınamadığımdan boğuluyordu. Doktor kafasını çekiştirerek kızmıştı bana. Ama uyuşuksun ağrı sızı blmyosun ki. Kafası mı çıktı kolu mu bacağı mı. Sürekli ıkın sürekli aşağı gönder diyor ama sen hiçbşey hissetmyosun. Oyüzden baya kesilmştim baya dikişim vardı. Bebeğim mosmor çıkmıştı ağlamadğı için çok korkmş ben ağlamıştım. Kriz geçiriyodum az daha. Oda nefes problemi yaşamştı boğulmaktan kurtulmştu elhamdülillah. Ağlayınca rahatladm. Vel hasıl kelam. Çok güzel ama çok kötü 😔 kalıcı bel ağrısıda cabası..